25 Ağustos 2018 Cumartesi

Çevre düzenleme örneği

Çevre düzenleme örneği-Ankara çevre düzenleme firması.Sevgili okurlar,Erdemir çevre düzenleme firması olarak sizlere verdiğimiz hizmetlerimiz devam etmektedir.Geçen yıllardan gelen deneyim ve tecrübemize yenilikleri ekleyerek devam ediyoruz.Ankara da çevre düzenleme işleri olarak yaptığımız çalışmaları sizlere sunuyoruz.Bahar aylarında başladığımız bir çevre düzenleme planını sizlere hem yazılı olarak anlatalım.Hemde çalışmalarımız esnasında elde etiğimiz görselleri bu yazıda sizler ile paylaşmak.
Sevgili okurlar Erdemir çevre düzenleme olarak ŞİŞMAN YUMURTA üretim tesisine yaptığımız çalışmayı sunalım.50 000 m2 üzerine kurulu olan bu üretim tesisi içerisinde yollar için 700 m2 Helikopterli beton uygulaması gerçekleştirdik.Tesis içerisinde çeşitli amaçlar için kullanılan  meydan yeri için 5000 m2 kilit taşı yapımını üstlendik.Ayrıca tesis içerisine  yeni yapılan yönetim binası için 300 m2 teletuvar ve kara taşı uygulaması gerçekleştirdik.Yaklaşım 1000 m2 çelik kalıp ile bahçe duvarı oluşmasını yaptık.Alt yapı suyu ve yağmur suyu giderleri için 10 adet logar inşa ettik.Yine yönetim binası yerleşkesi içerisinde 1000 m3 bordür taşı uygulaması gerçekleştirdik.Yaklaşık 5000 m2 yeşil alan ve binlerce ağaç dikimi gerçekleştirdik.Çevre düzenleme.
Helikopterli beton-Yumurta üretim tesisinin yıllar önce kurulmuş olması nedeni ile,tesis içerisinde yer alan yolların bozulması,yeni bir çalışma yapılmasını mecbur kılmıştır.Eski yol üzerine çamur haline gelmiş atıkları iş makineleri ile temizleyerek işe başladık.Bu yollara sert dolgu malzemesi sererek üzerinde silindir gezdirdik.Yeterince sert bir zemin elde etmenin sonucunda verilen kotlar ölçüsünde beton dökümü yaptık.Beton üzerinde helikopterli uygulama yaparak sağlam bir yol elde ettik.
Kilitli parke taşı-Yumurta üretim kümesleri arasında yer alan yaklaşık 3000 m2 alan üzerinde 8cm kalınlığında kilit taşı döşedik.Ayrıca tesislere ait meydan olarak kullanılan alanda 2000 m2 alan için yine kilit taşı döşeme işleri yaptık.
çevredüzenleme
Çim ekimi-Yaklaşık 5 dönüm üzerinde yer alan yönetim binası etrafına çim ekimi ve ağaç dikimi işlerini yaptık.Sevgili site okurları ŞİŞMAN YUMURTA üretim tesisleri içerisinde daha bir çok irili ve ufaklı inşaat ve çevre düzenleme eylemlerini gerçekleştirdik.Sizlere Erdemir çevre düzenleme firması olarak suna bileceğimiz daha bir çok çalışmadan bahis edebilir.Referanslarımızı görmeden karar vermeyin.
çevre düzenleme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder